Michelle Verhart

Mijn naam is Michelle Verhart, in het jaar 1988 ben ik geboren in Veendam. Daar heb ik mijn hele jeugd doorgebracht. Na mijn middelbare schoolperiode ben ik in Groningen gaan wonen. Daar heb ik eerst de studie Sportgezondheid aan de Hanze Hogeschool afgerond. Tijdens mijn afstuderen heb ik ervoor gekozen om een project voor de basisscholen op te zetten. Het werken met kinderen vond ik toen zo leuk dat ik heb besloten om naar de PABO in Groningen te gaan.

Nadat ik in 2012 was afgestudeerd aan de PABO ben ik begonnen met werken op een Daltonschool in Leek, waarna ik gevraagd werd om te komen werken op een basisschool in Noordhorn. Na het schooljaar 2014-2015 zaten mijn 3 jaar invallen er op en werd het tijd voor iets nieuws. Ik heb het geluk dat ik na mijn sollicitatie op deze mooie school mocht werken. Tijdens het afgelopen schooljaar (2016-2017) heb ik gewerkt in de flexpool. Dit zodat ik in de maanden mei en april mijn grote reis naar Australië en Thailand kon maken. Nu ik mijn droomreis gemaakt heb is het tijd om weer fijn mijn eigen groep te hebben. Met veel plezier ga ik dit schooljaar lesgeven aan groep 5 op de Borg.
In mijn vrije tijd kun je mij vinden op het voetbalveld. Ook zeilen en surfen zijn sporten die ik graag beoefen, vanaf mijn 16e geef ik af en toe zeil- en surfles aan kinderen. Naast deze sporten vind ik het heerlijk om te lezen en creatief bezig te zijn.