David van Kesteren

Mijn naam is David van Kesteren. Ik ben sinds 2019 werkzaam op CBS De Borg in Haren bij de kleuters. Al vanaf de basisschool wist ik, dat ik meester wilde worden en ook tijdens de middelbare school is dat nooit veranderd. Lesgeven is mijn passie en ik ben verheugd om te mogen werken op zo'n prettige school als De Borg. Kleuters leven in het moment en houden je naar mijn mening dichtbij het ''echte'' leven. Ze hebben een onbevangen blik en luisteren vol belangstelling en nieuwsgierigheid. Daar kan ik elke dag weer van genieten. Zelf speel ik piano en geniet er enorm van om muziek te maken met de kinderen. Verder ben ik in mijn vrije tijd vaak te vinden op het water in de zeilboot. Gedurende het zeilseizoen geef ik ook zeilles aan kinderen.