Richard de Vries

Ik ben Richard de Vries en vanaf augustus 2021 ben ik werkzaam op CBS de Borg. Ik woon in Surhuisterveen, dat ligt vlakbij Drachten in Friesland. In 2018 ben ik afgestudeerd als onderwijsassistent op het Menso Alting in Groningen. Ik heb daarna twee jaar gewerkt op CBS Betrouwen in Bakkeveen en dit heb ik nog een jaar gecombineerd met OBS de Tille in Drachten. Daarna was het tijd voor een fulltimebaan en deze vond ik uiteindelijk bij CBS de Borg in Haren.

Mijn grootste hobby is darten. Ik doe dit erg veel en hier beleef ik veel plezier aan. Naast het darten is krachttraining een andere hobby van mij. Ik doe dit 5 keer in de week.

In mei 2022 ben ik getrouwd met mijn vrouw Demi. Op 3 januari 2024 mochten wij onze mooie zoon Sem James in de armen sluiten en sindsdien genieten we met zijn drieën. Naast Demi en Sem heb ik nog een vader, een moeder, een broer met zijn vrouw en twee kinderen en een zus met haar man en twee kinderen.

Ik hoop nog lang op De Borg te werken als leerkrachtondersteuner, want ik vind het een hele leuke school met een fijne sfeer en leuke collega’s en kinderen.