Yke Alberts

Hallo mijn naam is Yke Alberts en ik ben de trotse moeder van twee meisjes Elise en Susanne.

Na mijn schooltijd heb ik eerst gewerkt op het Doveninstituut HD Guyot in Haren. Na geboren en getogen te zijn in Haren trok het buitenland aan mij ,eerst wonen en werken in Denemarken en later in Amerika op een Christelijke school in Texas.

Vervolgens ben ik gaan werken op de Vijverschans. Eerst bij de groepen 1 en 2 en later in de bovenbouw. Inmiddels heet de school cbs de Borg en is het een prachtige nieuwe school geworden.

Na de komst van de meisjes ben ik minder gaan weken. Het mooiste aan mijn beroep is dat geen dag hetzelfde is, en dat je mag werken met kinderen en het beste uit hen naar boven mag halen. Ieder op zijn/haar eigen manier.

In mijn vrije tijd doe ik graag aan Zumba, fietsen,lezen en op indien mogelijk op vakantie gaan waarbij Ameland toch wel een speciaal plekje heeft!