Twan van der Veen

Mijn naam is Twan van der Veen. In 1994 ben ik geboren in Assen. Vlak na mijn geboorte ben ik met mijn ouders verhuisd naar het mooie Annen. Hier woon ik nog steeds, alleen niet meer bij mijn ouders maar samen met mijn vriendin. Al voordat ik naar de middelbare school ging wist ik wat ik later wilde worden: meester. Via de HAVO, VMBO en later het MBO ben ik uiteindelijk op de PABO gekomen. Op 27 augustus ben ik afgestudeerd op het NHL Stenden en ben ik officieel meester Twan. Binnen de opleiding heb ik vele dingen mogen leren en ontdekken. Het belangrijkste wat ik heb geleerd is dat je door een positieve benadering naar de kinderen toe een positief (leer)klimaat in de klas creëert. Binnen dit positieve (leer)klimaat leren de leerlingen niet alleen van de leerkracht maar ook van elkaar en de leerkracht ook weer van de leerlingen. In mijn vrije tijd mag ik graag voetballen. Vanaf mijn zesde levensjaar ben ik onafgebroken lid van VV Annen en nog steeds speel ik elk weekend op het veld en de laatste jaren ben ik ook in de zaal te vinden. Naast het voetbal ben ik ook regelmatig aan de waterkant te vinden met een vishengel in de hand. Vanaf oktober sta ik op maandag en vrijdag voor groep 6a. Daarnaast ben ik op de donderdag aanwezig en dan richt ik mij vooral op taak verlichtende werkzaamheden.