Gerdy Zwart

Ik ben Gerdy Zwart-de Boer geboren in 1984, opgegroeid in Loppersum. Na de middelbare school ben ik gaan studeren in Groningen op de CHN (Christelijke Hogeschool Noord-Nederland) om juf te worden. Op mijn negentiende ben ik verhuisd naar de stad, om in mijn eerste studentenkamertje te trekken. In mijn laatste jaar wilde ik de wereld verkennen en heb ik stage gelopen op de Albert Schweitzer school op Curaçao. Wat een fantastische ervaring! Met veertig ontzettend enthousiaste kinderen heb ik daar een hele leuke tijd gehad. Na een aantal jaren invallen ben ik in het jaar 2007 op CBS de Borg gekomen waar ik me helemaal thuis voel.

Ik ben getrouwd en woon samen met mijn man en kinderen in Meerstad. We hebben twee kinderen, Daan en Sofie. We houden erg van kamperen en zoeken meerdere keren per jaar een leuke camping op. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om met vrienden af te spreken om een spelletje te doen (risken, kolonisten van catan), houd ik erg van escape rooms en uit eten gaan. Ik heb een paar jaar gevoetbald bij Oranje Nassau, wat altijd erg leuk was! Met voetballen ben ik gestopt, nu ben ik in Meerstad fanatiek aan het bootcampen.

Ik geniet van het leven, ga fluitend naar mijn werk en wil met de kinderen en collega’s ‘Samen Groeien’.