Tessa Wildschut

Mijn naam is Tessa Wildschut, ik ben 22 jaar oud en ben opgegroeid in het mooie Groningen waar ik nog steeds woon. Als klein meisje wist ik het al: later word ik juf. Toen ik mijn HAVO diploma in de pocket had, ben ik begonnen aan de PABO. Al snel kwam ik erachter dat ik mijn voorkeur gaf aan de bovenbouw. In mijn derde jaar kwam ik terecht op CBS De Borg, een school met een hecht team en een visie waar ik mij bij aansluit. Er hangt een goede sfeer en iedereen kan zijn wie hij of zij wilt zijn. Ik heb hier een fantastisch jaar gehad en wist gelijk dat ik hier mijn afstudeerstage wilde lopen. Afgelopen jaar ben ik afgestudeerd aan de Hanzehogeschool en na twee gezellige jaren mag ik eindelijk als echte juf aan het werk op deze prachtige school. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te wandelen en te sporten. Ik haal ook veel plezier uit het lezen van een spannende thriller. Daarnaast loop ik graag met vriendinnen door de stad of ga ik wat drinken op het terras. Als bijbaantje heb ik in een supermarkt gewerkt, maar ik ben erg blij en gemotiveerd om mijn carrière in het onderwijs te starten in de vertrouwde omgeving van deze school.