Heleen Rodenboog

Ik ben Heleen Rodenboog, geboren in een mooi dorp buiten Groningen. Nu woon ik met mijn man, dochter en zoon in Groningen zelf. Ook al zijn we blij met ons plekje, toch zul je ons regelmatig zien op fietspaden buiten de stad. We houden namelijk van fietsen en het liefst veel. Zo hebben we eens een fietsvakantie Groningen-Parijs gedaan.

In mijn vrije tijd ben ik weleens te vinden in antiekschuren en kringloopwinkels. Daar heb ik ook dat leuke driewielertje gevonden. Het is echt een klusje voor mij om zo’n fietsje weer helemaal mooi te maken. En wat was het leuk om het gezicht van mijn dochter te zien toen ze hem op haar tweede verjaardag kreeg!

Verder is het geloof belangrijk voor mij, ik vind het ook heel leuk om met de kinderen liedjes te zingen die dat geloof op een leuke en eigentijdse manier verwoorden. Verder zul je mij niet snel horen zingen, dat houd ik liever voor de kinderen.

Vier jaar geleden ben ik begonnen met invallen op verschillende scholen. Uiteindelijk ben ik  terecht gekomen in Haren op de Borg. Dit bevalt mij erg goed. Er is een fijne sfeer waarin kinderen op een rijke manier worden uitgedaagd tot zelfstandigheid en samenwerking. Ik werk graag met deze lieve kinderen, leuke collega’s in dit mooie gebouw!